Om Foreningen En multi-vandsportsforening

Watersport Foreningen er en multi vandsportsforening som består af to klubber, der er lokalforankret i hhv Lyngby-Taarbæk og Østerbro (København).

Igennem mange forskellige aktiviteter og events, giver vi medlemmerne mulighed for at være fysisk aktive hele året.

Medlemmerne er klubben, og den fælles indsats er klubbens fundament. Alle i klubben er frivillige, og når mange bidrager, giver det mange muligheder og fleksibilitet, og gør det hele sjovere at være en del af.

Vores mål er at skabe et fælleskab på tværs af forskellige vandsports idrætter, og kombinere den daglige motion med ture og oplevelser, hvor det sociale vægtes højt.

Vi mødes for at dyrke vores passion sammen, og det er også her at du har mulighed for at gøre nye bekendskaber og møde din næste bedste sports-makker.

Vores kultur er hvor medlemmerne bidrager aktivt til klubben, og enhver føler sig velkommen, uanset om det er første gang eller med lang anciennitet.

Vil du være frivillig Bliv en del af teamet

Vi ønsker at fordele det frivillige arbejde i klubben på mange hænder, for derved at sikre afholdelse af klubbens aktiviteter og forsatte drift. Vi anerkender de medlemmer der byder ind og gør en forskel, og tilbyder masser af fordele som eksempelvis gratis idrætsrelaterede kurser som eksempelvis instruktør kursus, idrætsmassage, idræts psykologi, ernæring, førstehjælp og meget andet.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os her

Vil du være medlem Bliv en del af et unikt fælleskab

Watersport Foreningen skelner ikke imellem om du er medlem i Østerbro klubben eller Lyngby-Taarbæk klubben. Uanset hvor du er medlem, kan du altså deltage i fælles aktiviteter, ture og events på tværs af de klubberne. Det giver dig masser af ekstra fordele og større mulighed for at gøre ny bekendskaber indenfor flere vandsportsidrætter.

Vi bestræber os på at give medlemmerne masser af fleksibilitet og oplevelser uden at det skal koste en bondegård, for vi ved at vandsport kan blive en bekostelig affære. Derfor får du som medlem blandt andet mulighed for at låne klubbens udstyr gratis.