Medlemskab Bliv en del af fælleskabet

Som medlem af Watersport delen for du masser af fordele for meget billige penge. Eksempelvis koster et voksen medlemskab kun 850kr/år, hvilket svarer til kun 70,83kr/måned. Vinterbade afdelingen er anderledes.

Dog vil du som første-gangsmedlem skulle betale et indmeldelses-/oprettelsesgebyr, som er et engangsgebyr, og skal dermed ikke betales igen medmindre du selvfølgelig melder dig ud, og senere ind igen.

Vi er uden tvivl den mest aktive frivillige vandsportsforening i Danmark med både mulighed for deltagelse i ugentlig holdtræninger samt utrolig mange spændende og oplevelsesrige arrangementer på programmet som vi offentliggør på vores facebook side Watersport Foreningen - alt for at styrke fælleskabet. Nogle arrangementer vil være åbne, sådan at du har mulighed for at tage en gæst med. Nogle er gratis og andre vil der være et mindre deltagergebyr på, såfremt der er udgifter forbundet med.

Når du melder dig ind, gælder dit medlemskab i et helt år.

Uanset hvilken klub du melder dig ind, kan du drage fordel af de mange tværgående arrangementer og få samme fordele. Du kan altså deltage i alle arrangementer på tværs af de to foreninger som Watersport Foreningen er vært for.

Deltagelse i holdtræning er KUN for medlemmer i den specifikke forening, men du kan inviteres til holdtræning i den anden. (Fx. er du medlem af Østerbro fordi du bor i København, så kan du stadig deltage i arrangementer der foregår i Lyngby-Taarbæk. Du kan dog ikke deltage i holdtræninger der medmindre du spørger eller bliver inviteret). Holdtræning er et tilkøb hvis pris varierer afhængig sportsgren. Tilmelding til holdtræning gælder for hele surf sæsonen - fra maj til oktober måned.  På disse hold, har du mulighed for at møde de samme medlemmer uge efter uge, og træne teknik på vandet sammen med en instruktør.

Det er altså uhørt billigt for at få finpudset teknikken, blive udfordret, få et unikt fælleskab med de andre på holdet, samt adgang til udstyr 24/7.

Udover den ugentlig holdtræning som vil bringe dine færdigheder til nye højder, så bestræber vi os på at lave så unikke events/arrangementer i samarbejde med vores samarbejdspartner som kan give dig som medlem en unik oplevelse i vandsportens tegn - heri blandt andet SUP by Night, SUP 'N' Cocktail, SUP 'N' Sushi, Vampire Paddle (Halloween), Santa Paddle (Jule arrangement), klub ture til udlandet og meget meget mere - alt sammen til fordelagtige medlemspriser eller endda helt gratis. Og udstyret er altid gratis at låne.

Der er mange gode grunde til at blive en del af foreningen - også hvis du blot vil støtte den.

Vi håber at du får lyst til at være medlem, og vi glæder os allerede til at byde dig velkommen og ser frem til en sæson der vil give dig masser af nye oplevelser på vandet. Men inden du melder dig ind, anbefaler vi at du læser nedenstående FAQ.

Kontingent Årligt medlemskab

(Alle)
750 per år

✓ Adgang til Sauna

✓ Gratis sociale events (fx Jule- og Nytårs-dyp)

✓ Sauna-gus

✓ Få rabatter hos vores samarbejdspartnere

✓ Vær med til at sætte dit præg på udviklingen af vandsportsidrætten/Vinterbadning

Watersport Østerbro

Watersport Østerbro er lokal forankret i Københavns Kommune med folkeoplysende aktiviteter og ugentlig holdtræning ved Svanemøllen Strand.

Watersport Lyngby-Taarbæk

Watersport Lyngby-Taarbæk er lokal forankret i Lyngby-Taarbæk Kommune med folkeoplysende aktiviteter og ugentlig holdtræning ved Frederiksdal Fribad.

Medlemskab (Midlertidig Lukket)
Vinterbad Virum
Vinterbad Østerbro
Vinterbad Amager

Vinterbad afdelingen i hhv Watersport Lyngby-Taarbæk, Watersport Østerbro og Watersport Amager tilbyder adgang til mobil brændeopvarmet sauna og masser af velværds arrangementer, som er ren forkælelse for krop og sjæl.

Holdtræning Bliv bedre til din sport

Windsurf Masterclass

(+14 år)
1100 per sæson